جی پی اس لایکا GS16

جی پی اس لایکا GS16

گیرنده مالتی فرکانس هوشمند لایکا مدل gs۱۶ برترین فناوری در زمینه گیرنده های هوشمند و مالتی فرکانس می باشد.سنسور دریافت کننده GNSS جی اس ۱۶ لایکا با فناوری برتر RTK Plus بالاترین استانداردها را در فناوری دریافت تصحیحات در اختیار داشته و از برترین استانداردهای اندازه گیری هوشمندانه برخوردار است.

این سنسور از ماژول ۵۵۵ کاناله نواتل بهره مند می باشد که با ادغام تکنولوژی های smart link و RTK plus لایکا بهترین عملکرد را در مناطق چالشی برای کاربر به ارمغان می آورد.

تکنولوژی RTK Plus به انتخاب دقیق ، هوشمند و بهینه ی سیگنال های متناوب GNSS توسط برد ۵۵۵ کاناله این گیرنده بهترین شرایط کاری را در مناطق چالشی و در نقاطی که دید آسمانی محدود است به کاربر ارائه خواهد داد. همچنین موقعیت یابی دقیق و بدون وقفه با تکنولوژیSmart Link در گیرنده لایکا GS16 بدون نیاز به اتصال اینترنتی یا دریافت امواج رادیویی از سیستم کلاسیک بیس ،صرفا از طریق ماهواره های اختصاصی سرویس smart link لایکا در شرایطی که سرویس اینترنت محلی خارج از دسترس باشد از نقاط قوت دیگر این گیرنده می باشد.

نرم افزار جذاب Leica GS16

نرم افزار جذاب Leica GS16

نرم افزار جذاب Leica GS16

آنتن های هوشمند لایکا Viva GS16 GNSS همراه با نرم افزار انقلابی Leica Captivate داده های پیچیده ی رکورد شده را به کارآمدترین و واقعی ترین مدل های ۳D تبدیل میکند.با استفاده از برنامه های کاربردی آسان و فن آوری لمسی نرم افزار Be Captivate همه ی اشکال داده های زمینی برداشت شده توسط لایکا GS16 به صورت هوشمند در این نرم‌افزار طراحی شده و به صورت سه بعدی در کنترلر شما قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

 

جی پی اس لایکا GS16

نرم افزارleica Infinity در گیرنده لایکا GS16

نرم افزار Leica infinity با قابلیت پردازش همزمان دیتاهای برداشت شده توسط لایکا be Captivate صحت اطلاعات برداشت شده به صورت آنی را برای شما تضمین میکند.همزمانی که be Captivate داده های پیچیده ی رکورد شده را برای شما مدل سازی میکند، Leica infinity در دفتر کارتان دیتاهای برداشت شده را پردازش کرده و صحت اطلاعات جمع آوری شده را تضمین خواهد کرد.

انتقال روان داده ها و ویرایش سریع و کارآمد در نرم افزار اینفینیتی لایکا کار با این گیرنده را برای شما لذت بخش خواهد کرد .

نرم افزارleica Infinity در گیرنده لایکا GS16

شبکه جهانی customer care در گیرنده لایکاgs16

تنها یک کلیک ساده با خدمات شبکه جهانی مراقبت از مشتری لایکا فاصله دارید!

راهنمایی تخصصی به صورت آنلاین با سرویسcustomer Care توسط تیم متخصص کمپانی لایکا باعث گردیده خدمات پس از فروش مستقیم یوزر را بدون تاخیر از کمپانی دریافت کنید.

تمامی مشکلات شما در حین استفاده از گیرنده لایکاGS16 با اتصال به سرویس شبکه ی آنلاین خدمات لایکا بدون تاخیر در هرجای جهان تحت پوشش قرارگرفته و حل و فصل خواهد شد.

شبکه جهانی customer care در گیرنده لایکاgs16

مشخصات کنترلر جی پی استفاده لایکا GS16

کنترلر حرفه ای CS20 مجهز به نرم افزار حرفه ای Customer care only a click away جهت ارائه خدمات آنلاین به کاربر به صورت مستقیم در عملیات میدانی ، دارای Bluetooth کلاس ۳ ، سیستم عامل Windows 7 ، پردازشگر TI OMAP4430 1GHz Dual-core ARM® Cortex™-A9 MPCore™ ، حافظه داخلی ۲ گیگابایت جهت ذخیره سازی دیتاهای RTK و امکان ذخیره فایل RAWData در کنترلر ، دوربین ۵ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش تخت ۵ اینچی LED در ابعاد ۸۰۰×۴۸۰ WVGA, Colour TFT و لمسی حرارتی ، استاندارد محافظت فیزیکی IP68 با قابلیت کارکرد در دمای ۴۰- الی ۸۰+ درجه سانتیگراد ، مجهز به تمام پورت های ارتباطی استاندارد ، Audio speaker ، wifi ، USB client ، Serial RS232 ، Integrated Bluetooth® ، Integrated WLAN ، Integrated modem (GSM/UMTS, CDMA) ، Robotic total station compatible
مجهز به فاصله یاب لیزری با استفاده از متر لیزری DISTO کانفیگ شده با کنترلر

مشخصات کنترلر جی پی استفاده لایکا GS16

ابزارهای ارتباطی

ارتباط کنترل با گیرنده به وسیله بلوتوث نسل ٣ در سنسور لایکا جی اس ۱۶ و کابلهای اتصال مجهز به کانکتور های لمون قسمت ۲ گیرنده بیس و روور به وسیله رادیو مودم داخلی ستل لاین و پسیفیک کرست ، جی اس ام داخلی ۳G GPRS , آنتن خارجی قابل اتصال به سنسور gs۱۶ جهت افزایسثش راندمان مودم اینترنتی.

ابزارهای ارتباطی جی پی اس لایکا GS16

دقت گیرنده ی لایکا GS16

  • Real-time kinematic
  • (Single baseline Compliant to ISO17123-8 standard)
  • Hz 8 mm + 0.5 ppm / V 15 mm + 0.5 ppm – Hz 8 mm + 1 ppm / V 15 mm + 1 ppm
  • Static and rapid static (phase)Post processing Static (phase) with long observations
  • Hz 3 mm + 0.5 ppm / V 5 mm + 0.5 ppm – Hz 3 mm + 0.1 ppm / V 3.5 mm + 0.4 ppm
  • Code differential DGPS / RTCM Typically 25 cm

خدمات و گارانتی

شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس به عنوان کارگروه متخصص در زمینه ی گیرنده های حالتی فرکانسه این محصول را بادو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

خدمات آموزش تخصصی ، نصب و راه اندازی دستگاه و اجرای قسمتی از پروژه جهت درک بهتر مفاهیم تعلیم داده شده، معرفی اجمالی تمامی تجهیزات قبل از خرید توسط تیم پشتیبان شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس در محل پروژه ی شما به صورت کاملا رایگان میسر می باشد.

خدمات و گارانتی شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *