توتال استیشن لایکا

توتال استیشن لایکا یکی از محصولات کشور سوئیس است که در بین نقشه برداران در جایگاه ویژه و پرارزشی برخوردار است. شرکت سوئیسی لایکا بیش از دویست سال تجربه در زمینه تولیدات تجهیزات نقشه برداری را از آن خود کرده است و همین امر سبب شده است در رده بهترین و برترین تولید کنندگان دوربین های نقشه برداری قرار داده شود. توتال استیشن لایکا با عنوان استیشن یا ایستگاه جامع نیز شناخته شده است. باید بگوییم توتال استیشن لایکا یکی از کامل ترین دوربین های نقشه برداری محسوب می شود. با استفاده از این دوربین تا حدود بسیاری در فرآیند کارهای سخت و طاقت فرسا صرفه جویی به عمل آمد. همچنین با استفاده از این محصول، این مهم فراهم شده است که اندازه گیری حجم در یک پرسه زمانی کوتاه مدت و دقیق تر به انجام برسد. توتال استیشن لایکا چهار قابلیت اساسی را از آن خود کرده است و این مزیت ها عبارتند از:

توتال استیشن تولید شده توسط شرکت تجهیز نقشه پارس

سیستم تعین موقعیت جهانی gps

لیزر اسکنر سه بعدی

قابلیت تصویر برداری

موتورایز

جهـت مشـاوره و خـرید : ۲۴ ۶۳ ۵۷۵ ۰۹۱۲

کاتالوگ این محصول

مشاهده محصولات

انواع دوربین های نقشه برداری توتال استیشن لایکا

توتال استیشن لایکا از قابلیت های بی شماری بهره گرفته است که همین امر سبب علاقه مندی نقشه برداران به این ابزار شده است. توتال استیشن لایکا کیفیت و دقت غیر قابل رقابتی را برای تمام تجهیزات نقشه برداری از آن خود کرده است. این دوربین پیشرفته این امکان را برای کاربر فراهم می آورد که با دقت بسیار به اندازه گیری یک ساختمان، محاسبه حجم، مانیتورینگ، میکروژئودزی سد، پل یا تونل، ذخیره کردن صحنه تصادف با عکاسی دیجیتال و اسکن کردن نمای یک سازه بپردازد.
این روزها توجه به نقشه برداری و به کارگیری تجهیزات مدرن امری است که در بین فارغ التحصیلان، بسیار رواج پیدا کرده است. نمونه های جدید دوربین توتال استیشن لایکا با عنوان های توتال استیشن لایکا TS09 Plus، توتال استیشن لایکا TS06 Plus و توتال استیشن لایکا TS02Plus این روزها وارد بازار شده اند که به صورت مختصر پیرامون آن ها اطلاعاتی را برای شما ارائه می دهیم

نمونه هایی از توتال استیشن لایکا

توتال استیشن لایکا در کلام آخر

توتال استیشن لایکا یکی از برترین برندهای دوربین های نقشه برداری به شمار می آید. این محصول از عملکرد بالایی به جهت محاسبات دقیق برخوردار است. از سوی دیگر ذخیره سازی اطلاعات، نور پس زمینه مناسب، قابلیت اتصال به کامپیوتر و یو اس بی، نرم افزارهای جدید برای انتقال اطلاعات و بسیاری مزیت های دیگر تنها بخشی از مزیت های این دوربین پر کاربرد به شمار می آید. توتال استیشن لایکا یک دستگاه ساده و سبک است که در دنیای مدرن امروز بسیار در بین مهندسین و نقشه برداران طرفدار پیدا کرده است. در برخی از نمونه ها قابلیت نمایش آنی مختصات برای شما فراهم شده است و مشکلاتی که به جهت اندازه گیری طول و زاویه در گذشته با آن روبرو بوده اید با استفاده از توتال استیشن لایکا به دست فراموشی سپرده شده است. توتال استیشن لایکا در رده محصولات مرغوب و با کیفیت کشور سوئیس قرار دارد و در نوع خود یکی از پر فروش ترین محصولات در ایران به شمار می آید.

توتال استیشن محصول شرکت تجهیز نقشه پارس

تجهیزات نقشه برداری مدرن و با کیفیت را از ما بخواهید. ما با نازل ترین قیمت ها و با حذف دست های واسطه ایده آل ترین انتخاب را از آن شما خواهیم کرد