جی پی اس سه فرکانسه ترسوس TERSUS

پشتیبانی از فرکانس L1 , L2 از جی پی اس و L1,L2 از گلوناس و دوفرکانس از بیدو رادیوی داخلی ۱۱۶ کاناله با قدرت ۱ وات و برد ۱ کیلومتر – دامنه ی فرکانسی ۴۱۰ تا ۴۷۰ مگا هرتز.
از جمله مزایای این گیرنده جی پی اس ترسوس (جی پی اس TERSUS) میتوان به تکنولوژی تیلت سوروی و تراز الکترونیک ، وزن سبک و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.
معایب گیرنده TERSUS – ترسوس عدم دریافت کامل تصحیحات GNSS ، عدم پشتیبانی از L5 جی پی اس ، عدم پشتیبانی از فرکانس سوم بیدو و عدم دریافت کامل ماهواره های گالیله ، تعداد کانال پایین

جهـت مشـاوره و خـرید : ۲۴ ۶۳ ۵۷۵ ۰۹۱۲

مشاهده محصولات

تکنولوژی سنسور تیلت و تراز الکترونیکی در جی پی اس TERSUS

گیرنده ی سه فرکانسه ترسوس مدل مجهز به Tilt Sensor و E-Bubble بوده و قابلیت برداشت نقاط را بدون نیاز به تراز گرفتن ژالون و یا مورب نگه داشتن آن تا ۳۰ درجه را دارد.این تکنولوژی کمک می کند در مناطقی که گیرنده در دید آسمانی محدود قرار می گیرد با مورب نگه داشتن ژالون تا ۳۰ درجه به دقت RTK بهتری رسید.
نقاطی نظیر کنار دیوار ها ، کنج هایی که جی پی اس در آن نقطه امواج را به درستی دریافت نمیکند ، زیر سقف های بالکنی و یا شیروانی ها ، زیر درخت ها و … مکانهایی هستند که تکنولوژی TILT برای برداشت آن کمک شایانی میکند.حداکثر میزان انحراف از خط افق برای مورب نگه داشتن ژالن ۳۰ درجه می باشد.