جی پی اس سه فرکانسه رایمند مدل آیرو ۳GB

گیرنده  جی پی اس  رایمند مدل IRO قابلیت در یافت امواج ماهواره های GPS ،GLONASS و Beidou را داشته و در حالت بیسیک فقط به صورت Rover باسامانه های مرجع همانند شمیم قابل استفاده می باشد.
جی پی اس رایمند مدل IRO – 3GB قابلیت دریافت تصحیحات از سامانه ی تعیین موقعیت GPS در فرکانسهای L1 و L2 ، قابلیت دریافت فرکانسهای L1,L2 از ماهواره های GLONASS روسیه و همچنین قابلیت دریافت ماهواره های کمپاس را دارد.

جهـت مشـاوره و خـرید : ۲۴ ۶۳ ۵۷۵ ۰۹۱۲

کاتالوگ این محصول

مشاهده محصولات

رادیو مودم داخلی در گیرنده رایمند مدل IRO , 3GB

گیرنده ی جی پی اس رایمند در مدل پایه فاقد رادیو مودم می باشد و در صورت درخواست خریدار به صورت آپشنال رادیو مودم داخلی با پرداخت هزینه روی گیرنده های جی پی اس رایمند نصب می شود. رادیوی مورد استفاده در گیرنده ی رایمند از نوع UHF بوده و امکان ارسال و دریافت تصحیحات را در باند UHF با پروتکل (Trimtalk 450S (T تا شعاع ۲ کیلومتر دارد.
همچنین گیرنده ی جی پی اس دوفرکانسه رایمند امکان اتصال به رادیو مودم اکسترنال را داشته و میتوان برد رادیویی گیرنده را به کمک رادیوی اکسترنال تا ۳۰ کیلومتر افزایش داد.

اتصال به سامانه شمیم در جی پی س رایمند

گیرنده ی جی پی اس رایمند توانایی اتصال به سامانه های رفرانس همانند شمیم را در مانت پوینت های FKP و MAX وNearest را دارد.
یکی از بهترین روش های اتصال به سامانه های CORS همانند شمیم و سمت و… استفاده از مانت پوینت VRS می باشد که در این Source List سامانه شمیم با پردازش آنی تمام ایستگاههای فعال یک بیس مجازی در نزدیکی گیرنده ایجاد میکند و گیرنده از ثبات فیکس و سرعت عمل بالاتری برای برداشت به روش RTK برخوردار میگردد. درروش RTK گیرنده ی جی پی اس رایمند با سورس لیست های MAX , Nearest , I-max قابلیت اتصال به شبکه سیستم CORS همانند شمیم را دارد.

 نرم افزار اندروید Raymap در جی پی اس سه فرکانسه رایمند

جی پی اس  رایمند به جهت بهره وری از گیرنده خود از نرم افزار اندرویدی رایمپ استفاده می کند. نقطه ی قوت این نرم افزار رایگان بودن آن است و کاربر میتواند بدون نیاز به کنترلر صنعتی شرکت رایمند از نرم افزار اندرودی بر روی گوشی موبایل خود بهره بگیرد. منوی آسان و راحت نرم افزارRayMap در جی پی اس رایمند شامل برنامه های برداشت نقطه ، برداشت اتوماتیک نقاط مبتنی بر زمان و یا فاصله ، پیاده سازی نقاط و چند ابزار کاربردی در منوی COGO می باشد.
نرم افزار های کاربردی در برنامه ی Raymap
Surveying , Stake point , Auto Survey Area Survey , Static , PPK , Refrence Line , COGO , Electronic Bubble , Element Point , Angular Transfor , Quick Survey
قابلیت های برنامه اندرویدی Raymap
نمایش نقشه گوگل به صورت آنلاین ، قابلیت بارگذاری فایل های DXF ، خروجی در فرمت های TXT , RAW DATA , DXF

متعلقات همراه گیرنده جی پی اس رایمند IRO 3GB

گیرنده آیرو با قابلیت دریافت ماهواره های GPS، GLONASS، COMPASS و کابل تخلیه دیتاهای استاتیک و PPK
– نرم افزار RayMap با تمامی امکانات نقشه برداری و GIS
– ژالون مخصوص جی پی اس تلسکوپی
– کیف حمل
– دفترچه راهنما
– سیستم جبران شیب یا Tilt Sensor در گیرنده ی جی پی اس رایمند IRO 3GB به صورت آپشنال و با پرداخت هزینه ی مازاد می باشد
– باطری گیرنده ی رایمند داخلی بوده و قابل تعویض نمی باشد
– رادیو مودم داخلی در گیرنده ی جی پی اس رایمند به صورت آپشنال و با پرداخت هزینه ی مازاد می باشد
– گیرنده های جی پی اس رایمند فاقد مودم سیمکارت روی گیرنده می باشند و تنها ابزار دریافت اینترنت گوشی موبایل یا کنترلر شرکت رایمند می باشد