جی پی اس Horizon kronos C3

گیرنده ی جی پی اس و GNSS مولتی فرکانسه Horizon با قابلیت دریافت و پردازش ۲۲۰ کاناله GNSS و مجهز به تکنولوژی سنسور تیلت و تراز الکترونیکی می باشد.گیرنده ی جی پی اس هوریزون از الگوریتم های برد BD930 تریمبل بهره برده و توانایی دریافت فرکانسهای ارسالی از سامانه های GPS و GLONASS و BDS را دارد. مودول GSM داخلی ۳G ، قابلیت Web UI ، ارتباط کنترلر ویندوز موبایل با گیرنده به وسیله ی بلوتوث نسل ۳ ، قابلیت برداشت نقاط بدون نیاز به تراز گرفتن با سیستم جبران شیب تا ۳۰ درجه ، از قابلیت های دیگر GPS هوریزون می باشد.

برد داخلی گیرنده مالتی فرکانس Horizon

برد داخلی ۲۲۰ کاناله در جی پی اس horizon با قابلیت دریافت فرکانسهای L1 , L2 , L2C , L5 از سیستم تعیین موقعیت GPS ، دریافت فرکانسهای L1 , L2 از سیستم تعیین موقعیت GLONASS روسیه ، دریافت فرکانسهای B1 , B2 از سیستم تعیین موقعیت Beidou چین و دریافت امواج سیستم SBAS با نرخ ۱-۲۰ HZ و زمان اینیشیال اولیه ۵ ثانیه از مشخصات فنی گیرنده ی جی پی اس مولتی فرکانسه هوریزون Horizon Cronos C3 می باشد.
جی پی اس سه فرکانسه هوریزون Horizon KornosC3 برای دریافت امواج سیستم تعیین موقعیت گالیله رزرو بوده و به صورت آپشنال قابلیت دریافت فرکانسهای ارسالی از سامانه Galileo و QZSS را نیز دارد.

جهـت مشـاوره و خـرید : ۲۴ ۶۳ ۵۷۵ ۰۹۱۲

کاتالوگ این محصول

مشاهده محصولات

دیتا کنترلر ویندوز موبایل در گیرنده ی جی پی اس HORIZON KORNOS C3

کمپانی Horizon پک گیرنده ی جی پی اس Kornos C3 پلاس را با دیتا کنترلر ویندوز موبایل مدل R200 ارائه می دهد.صفحه ی نمایش ۳٫۷ اینچی و صفحه کلید آلفا نومریک مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل ۶٫۱ مجهز به ارتباطات وایرلس و بلوتوث نسل ۲ و مودم سلولار ۳G بوده و از استاندارد فیزیکی IP65 بهره می برد.
دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی ، قابلیت اتصال سنسور های GIS از طریق پورت کام ، صفحه ی نمایش رنگی تاچ ال سی دی ، بلوتوث نسل ۲ ، پورت های USB , RS232 ,NMEA0183 ، حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایتی از مشخصات دیگر این دیتا کنترلر می باشد.
کمپانی Horizon نرم افزار اختصاصی برای کنترلر R200 طراحی نکرده و از نرم افزار کمپانی کارلسون برای عملیات نقشه برداری استفاده میکند. نرم افزار Carlson SurvCE که به همراه پک گیرنده ی Horizon Kornos C3 ارائه میگردد ، قابلیت های برداشت و پیاده سازی نقاط در حالت بیس و روور را داشته و امکان استفاده از تکنولوژِ Tilt Sensor در این نرم افزار وجود ندارد.جهت استفاده از تکنولوژِ Tilt Sensor در گیرنده ی جی پی اس Horizon باید از نرم افزار های اندرویدی استفاده کرد.

 تکنولوژی سنسور تیلت و تراز الکترونیکی در جی پی اس Horizon

گیرنده ی سه فرکانسه Horizon مدل +Kronos C3 مجهز به Tilt Sensor و E-Bubble بوده و قابلیت برداشت نقاط را بدون نیاز به تراز گرفتن ژالون و یا مورب نگه داشتن آن تا ۳۰ درجه را دارد.این تکنولوژی کمک می کند در مناطقی که گیرنده در دید آسمانی محدود قرار می گیرد با مورب نگه داشتن ژالون تا ۳۰ درجه به دقت RTK بهتری رسید.نقاطی نظیر کنار دیوار ها ، کنج هایی که جی پی اس در آن نقطه امواج را به درستی دریافت نمیکند ، زیر سقف های بالکنی و یا شیروانی ها ، زیر درخت ها و … مکانهایی هستند که تکنولوژی TILT برای برداشت آن کمک شایانی میکند.حداکثر میزان انحراف از خط افق برای مورب نگه داشتن ژالن ۳۰ درجه می باشد.

سایر آپشن های گیرنده ی مولتی فرکانسه Horizon Kornos C3

رادیو مودم داخلی: گیرنده ی جی پی اس هوریزون دارای رادیو مودم داخلی UHF با قدرت ۲ وات بوده و قابلیت استفاده از گیرنده به صورت Base , Rover را فراهم میکند.ماژول ۳G : گیرنده ی جی پی اس سه فرکانسه Horizon مجهز به مودم ۳G می باشد که قابلیت اتصال این گیرنده به سامانه های CORS همانند شمیم و سمت و هدی و … را فراهم کرده است.قابلیت WEB UI:انتقال اطلاعات برداشتی و همچنین مدیریت گیرنده جی پی اس HORIZON با سرویس CLOUD و WEB UI به صورت تحت وب امکان پذیر می باشد.نرم افزار اندرویدی : آپشن نر مافزار اندرویدی K-COM برای سهولت در جمع آوری دیتاهای زمینی و همچنین استفاده از تکنولوژی سنسور تیلت در گیرنده ی هوریزون C3 به صورت آپشنال موجود است.