جی پی اس شمیم

( بهترین کیفیت را با ما تجربه کنید )

جی پی اس شمیم شماره 3

سامانه شمیم سامانه ای است که اداره ثبت اسناد در سال ۱۳۹۵ با ایجاد ۱۴۴ ایستگاه مرجع در ایران راه اندازی کرد .

هدف از ایجاد این سامانه یکپارچه سازی نقشه های برداشت شده توسط کارکنان و پیمانکارهای اداره ثبت بوده تا بتوانند تداخلات ایجاد شده در نقشه های قدیمی را حل و فصل نمایند تا یک نقشه یکپارچه سراسری از پلاک های ثبتی داشته باشند. اساس کار سامانه شمیم به صورت ایستگاه های مرجع بوده و به این صورت می باشد که رفرانس های فیزیکی ایجاد شده توسط اداره ثبت به صورت اینترنتی تصحیحات را به دستگاه‌های روور ارسال کرده و نقشه بردار ها با تهیه یک یک گیرنده ی روور که قابلیت دریافت تصحیحات اینترنتی را دارد می‌تواند مختصات دقیق یو تی ام را با تلرانس ۱ سانتی متر از شبکه ی شمیم دریافت کنند.

می توان از سامانه شمیم غیر از مقاصد تعیین شده توسط اداره کاداستر ،سایر امور نقشه برداری را نیز انجام داد. با عنایت به اینکه خدمات سامانه ی شمیم کاملا به صورت رایگان می باشد، نقشه بردار می تواند با تهیه یک دستگاه روور که قابلیت دریافت تصحیحات اینترنتی را دارد در سامانه شمیم ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کند.

جی پی اس ژئوپوز G10 پلاس

گیرنده مالتی فرکانسه ژئوپوز G10 پلاس برترین فناوری در تکنولوژی های GNSS مولتی فرکانسه با قابلیت پردازش ۱۱۹۸ کانال و بهره گیری از تکنولوژی کوانتوم است.

تمامی امور مهندسی نقشه برداری شامل برداشت پیاده سازی تفکیک توپوگرافی پروژه های مسیر و سایر خدمات نقشه برداری توسط سامانه شمیم به صورت رایگان قابل اجرا می باشد .

شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس جهت رفاه حال مهندسین نقشه بردار کشورمان گیرنده های نقشه برداری دقیق و سریع را که توانایی دریافت تصحیحات شبکه شمیم را به بهترین نحو ممکن دارا می باشد را تهیه و به بازار مصرف عرضه کرده است .

این شرکت به صورت تخصصی تنها در زمینه گیرنده‌های gps نقشه برداری فعالیت مستمر داشته و تمامی گیرنده هایی که توسط شرکت تجهیز نقشه پارس به فروش می رسد از خدمات ‏پشتیبانی مطلوبی بهره مند خواهند شد .
در بالا مشخصات فنی گیرنده نقشه برداری ژئوپوز جی ۱۰ پلاس که برترین تکنولوژی در استفاده از سیستم شمیم می باشد را معرفی می کنیم .