خرید دوربین نقشه برداری

خرید دوربین نقشه برداری یکی از مهم ترین و اصلی ترین کارهایی است که قبل از هر فرآیندی در نقشه برداری باید به انجام برسد. بدون تردید بدون استفاده از دوربین های نقشه برداری هیچ فرآیند کاری در حین نقشه برداری به درستی به انجام نمی رسد. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا مطالبی را پیرامون دوربین نقشه برداری با شما در میان بگذاریم. دوربین نقشه برداری با هر رنج قیمتی در بازار برای شما فراهم است اما به شما توصیه می کنیم اگر قصد خرید از وب سایت های اینترنتی را دارید یکی از مطمئن ترین وب سایت ها را انتخاب کنید تا علاوه بر کم تر شدن بار هزینه مالی شما، انتخابی با کیفیت از آن شما شود. خرید دوربین نقشه برداری عموماً همراه با وسایل جانبی آن به انجام می رسد. بر فرض زمانی که شما از یک دوربین توتال استیشن بهره می گیرید نیاز است دوربین به سه پایه نیز تجهیز شود تا فرآیند نقشه برداری با دقت بیشتری به انجام برسد. در ادامه شما را با تعدادی از دوربین های نقشه برداری آشنا می کنیم و فرآیند خرید دوربین نقشه برداری را بیشتر با شما به اشتراک می گذاریم. اگر می خواهید یک خرید موفق را به انجام برسانید توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

جهـت مشـاوره و خـرید : ۲۴ ۶۳ ۵۷۵ ۰۹۱۲

کاتالوگ این محصول

مشاهده محصولات

شناخت انواع دوربین ها

خرید دوربین نقشه برداری عموماً بر اساس نیاز و فرآیند کاری نقشه برداران به انجام می رسد؛ یعنی بر اساس پروژه ای که قرار است نقشه برداری آن به انجام برسد دوربین نقشه برداری تهیه می گردد. در زمان خرید دوربین به این مهم توجه داشته باشید که دوربین های نقشه برداری بر سه پایه استوار هستند: مدل ترازیاب، تئودولیت و توتال استیشن که هر کدام به تجهیزاتی در راستای نقشه برداری مجهز شده اند. دوربین نقشه برداری همراه با تجهیزاتی از قبیل سه پایه و منشور، شیب سنج، قطب نما، رطوبت سنج، بی سیم با برد یک کیلومتر، دستگاه جی پی اس، دوربین ترازیاب با سه پایه و شاخص و مواردی از این دست تهیه می شود. این مهم، برای فرآیند کاری نقشه برداری از قبیل ترسیم نقشه های توپوگرافی در اشل ها مختلف، تهیه نقشه های کاداستر، پیاده کردن میخ کوبی دقیق در محوطه سازی، ابنیه، راه و سد مورد توجه است. خرید دوربین نقشه برداری به جهت مشخص نمودن ارتفاع خاص با ترازیاب نیز صورت می گیرد. در نهایت می توانیم بگوییم با خرید دوربین نقشه برداری نقشه بردار می توان برداشت های دقیق میدانی و جمع آوری اطلاعات لازم جهت مطالعه پروژه های راهسازی را به انجام رساند.

خرید دوربین نقشه برداری ترازیاب

خرید دوربین نقشه برداری ترازیاب این مهم را در اختیار نقشه برداری قرار می دهد که از دوربین در زمان قرار گیری بر روی یک سه پایه به عنوان یک شاخص مناسب به جهت اندازه گیری استفاده شود. خرید دوربین های نقشه برداری بر اساس مدل و طرح هر کدام مزیت های متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. دوربین های نقشه برداری ترازیاب فرایند اندازه گیری را به انجام می رسانند. شما با جایگذاری دوربین بر روی یک سه پایه می توانید اختلاف ارتفاع بین دو نقطه را اندازه گیری کنید. این دوربین به همراه یک خط کش بلند که میز با شاخص عنوان شده است فرایند اندازه گیری را برای شما به انجام می رساند. با خرید دوربین نقشه برداری تراز یاب تنها ایجاد یک میدان افقی در فضا برای شما فراهم می شود و شما برای تعین اختلاف ارتفاع باید از شاخص یا همان قطعات مدرج شده نیز بهره بگیرید.

خرید دوربین نقشه برداری تئودولیت یا زاویه یاب

خرید دوربین نقشه برداری تئودولیت عموماً برای یک اندازه گیری دقیق برای زاویه های افقی و عمودی مد نظر قرار داده می شود. خرید دوربین نقشه برداری زاویه یاب برای اندازه گیری زوایا توصیه می شود. با استفاده از تئودولیت زاویه یاب می توان زاویاهای افقی و قائم را به راحتی اندازه گیری کرد. با خرید دوربین نقشه بردای زاویه یاب این مهم در اختیار کاربر قرار داده می شود که با جایگذاری دوربین بر روی یک سه پایه مستقر دو نقطه مشخص و زوایای افقی و قائم بین دو امتداد به راحتی مشخص و اندازه گیری شود. خرید دوربین نقشه برداری زاویه یاب یک زاویه یابی دقیق و منحصر به فرد را با اندازه گیری ایده ال از آن شما می کند.

خرید دوربین نقشه برداری توتال استیشن

خرید دوربین نقشه برداری توتال استیشن به منظور نقشه برداری و ساخت و سازها مورد استفاده قرار می گیرد. توتال استیشن، تئودولیت دیجیتالی است که برای اندازه گیری فاصله الکترونیکی برای قرائت مایل دستگاه تا نقطه خاص مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین نقشه برداری توتال استیشن مزیت های بسیاری را از آن نقشه بردار می کند. این دوربین که یکی از برندهای معتبر سوئیسی است با تلفیق طول یاب و تئودولیت ها، تلفیقی هماهنگ در نقشه برداری ارائه می کند. توتال استیشن دارای دو نوع دیجیتالی و اپتیکی است که تجربه نشان داده است که دوربین نقشه برداری اپتیکی دقت بیشتری را برای نقشه برداری به همراه دارد.

دوربین نقشه برداری از ارزان به گران

خرید دوربین نقشه برداری اگر یکی از دغدغه های امروز شما به شمار می آید در یک نگاه کلی رنج قیمت این محصول را به می توانیم این گونه عنوان کنیم. دوربین های نیوو، تئودولیت و توتال استیشن به ترتیب در رنج قیمتی ارزان به گران قرار داده شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز خود در فرآیند نقشه برداری از یکی از این محصولات بهره بگیرید. این مهم را برای شما فراهم ساخته ایم که با خرید دوربین با کیفیت و ارزان قیمت، ایده آل ترین قیمت ها از آن شما باشد. ما با حذف دست های واسطه و با ارائه محصولات باکیفیت به همراه مناسب ترین قیمت، ایده آل ترین ها را برای شما فراهم سازیم.