جی پی اس جینتک F90

گیرنده ی GPS جینتک مدل F90 ساخت کمپانی FOIF  با مشارکت UNISTRONG چین می باشد که ار ماژول ساخت این کمپانی با الهام از تکنولوژی نواتل سری OEM7 بهره می برد.طراحی جدید در ابعاد مناسب با قابلیت استفاده همزمان از دو عدد باطری لیتیوم یونی ، رادیوی داخلی ۲ وات و سیستم جبران شیب تا ۳۰ درجه ، برد ۵۵۵ کاناله و سیستم عامل داخلی لینوکس از دیگر مشخصات جی پی اس GINTEC F90 می باشد.

قیمت محصول

۶۰.۰۰۰٫۰۰۰ تومان

(۲۶۰۰دلار)

برد ۵۵۵ کاناله نواتل

برد ۵۵۵ کاناله

گیرنده ی جینتک F90 مجهز به ماژل دریافت کننده ۵۵۵ کانال فول GNSS از تمامی سامانه های جی پی اس ، گلوناس ، بیدو . گالیله را دارد.دریافت فرکانسهای L1 , L1C, L2C, L2P, L5 از ماهواره های GPS ، دریافت فرکانسهای L1, L2, L3, L5 از ماهواره های GLONASS ، دریافت فرکانسهای B1l, B1C, B2a, B2l, B3l از ماهواره های BeiDou ، دریافت فرکانسهایE1, E5 AltBOC, E5a, E5b, E6 از ماهواره های Glileo ، دریافت فرکانسهای L1 C/A, L1C, L2C, L5, LEX از ماهواره های QZSS و دریافت فرکانسهای L1,L5 از SBAS می باشد که توانایی فیکس سریع در متد های مختلف RTK را دارد.

سیستم هشدار دهنده جا به جایی بیس:

چنانچه گیرنده ی مولتی فرکانسه جینتک F90 از طریق ارتباط رادیویی به صورت Base وRover مچ شده باشند ، در صورت جابه جایی دستگاه بیس پیغام آن در گیرنده ی Rover اعلان می شود. به کمک این تکنولوژی خطای کار ناشی از تغییر مختصاتی و یا سرقت ایستگاه بیس قابل پیگیری می باشد.همچنان میزان منبع باطری و یا کیفیت سیگنالهای دریافتی از ماهواره ها نیز به کمک این تکنولوژی با دستگاه Rover جی پی اس Gintec F90 کاربر مخابره میگردد.

ویدئوی معرفی جی پی اس جینتک F90

دقت گیرنده جینتک F90 GNSS :

PPK / Stop & Go
Horizontal……………………….. ۱cm+1ppm RMS
Vertical………………………… ۲٫۵cm+1ppm RMS
Static and Fast Static
Horizontal……………………۲٫۵mm+0.5ppm RMS
Vertical………………………… ۵mm+0.5ppm RMS
RTK Surveying
Horizontal……………………….. ۸mm+1ppm RMS
Vertical…………………………. ۱۵mm+1ppm RMS
Network RTK
Horizontal……………………….. ۸mm+0.5ppm RMS
Vertical………………………….. ۱۵mm+0.5ppm RMS

تکنولوژی سنسور تیلت در Gintec F90

GPS جینتک اف ۹۰ دارای تکنولوژی Tilt Sensor و سیستم جبران شیب تا ۳۰ درجه عمود بر محور را دارد. این تکنولوژی در جی پی اس F90 کمک میکند نقاطی که در دیدرس مناسبی از ماهواره های GNSS قرار نگرفته باشد با اعمال تیلیت سنسور دستگاه را مورب گرفته و نقطه را به راحتی برداشت کرد.حداکثر میزان انحراف از زاویه ی مماس بر محور ژالن ۳۰ درجه در تمامی جهات بوده و دقت این تکنولوژی با کالیبراسیون دقیق آنتن Gintec F90 در حدود ۲ سانتی متر می باشد.همچنین بهره گیری از سیستم مشابه IMU در گیرنده ی جینتک F90 که از تکنولوژی لایکا GS18 شبیه سازی شده و نرم افزار جدید در ژیروسکوپ داخلی دستگاه جی پی اس F90 این امکان فراهم شده است که تکنولوژی سنسور تیلت و تراز الکترونیکی گیرنده نیازی به کالیبراسیون دوره ای نداشته باشد.لازم به ذکر است که طی نتیجه ی به دست آمده از تست های متعدد، بهتر است جهت بهره گیری از دقت بیشتر در هنگام فعال بودن سنسور تیلت ، عملیات کالیبراسیون دوره ای انجام گردد.

خدمات و گارانتی

جی پی اس جینتک F90 دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش توسط شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس به عنون نمایندگی رسمی این برند در ایران ارائه میگردد. همچنین ارائه خدمات آموزش تخصصی ، نصب و راه اندازی دستگاه و اجرای قسمتی از پروژه جهت درک بهتر مفاهیم تعلیم داده شده، معرفی اجمالی تمامی تجهیزات قبل از خرید توسط تیم پشتیبان شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس در محل پروژه ی شما به صورت کاملا رایگان میسر می باشد.

 رادیو مودم داخلی در Gintec F90

رادیو مودو UHF در گیرنده ی جی پی اس سه فرکانسه جینتک F نود از نوع TRM بوده که قابلیت تفکیک فرکانسهای تداخلی را داشته و با پشتیبانی از تمامی پروتکل های ارتباطی SATEL, PCC-GMSK, TrimTalk450S, South, TrimMarkIII در بازه ی فرکانسی ۴۱۰ تا ۴۷۰ مگاهرتز، امکان هم فرکانسی رادیویی گیرنده F90 را با تمامی برندهای موجود همانند ژئوپوز ، های تارگت ، لایکا ، تریمبل و… فراهم کرده است.مودم سلولار داخلی ۳G در گیرنده ی جی پی اس جینتک F90 نیز قابلیت دریافت تصحیحات اینترنتی را با کیفیت بسیار خوب داشته و اینترنت پایدار بدون قطع و وصلی را برای گیرنده تضمین میکند.به کمک مودم داخلی در گیرنده ی Gintec f90 میتوان در شبکه های یکپارچه ی CORS همانند شمیم ازمانت پوینت های MAX و VRS در تمامی نقاط دارای اینترنت ۳G بهره برد.

نرم افزار اندرویدی در Gintec F90

نرم افزار اندرویدی Surpad که در ورژن های ۳ و ۴ در دسترس خریداران جی پی اس جینتک F90 می باشد ، قابلیت نصب بر روی تمام دیوایس های اندرویدی بوده که البته باید به صورت جداگانه از کمپانی خریداری گردد.
مزایا و معایب:
برنامه های کاربردی برداشت نقاط به صورت اتوماتیک مبتنی بر فاصله وزمان ، محاسبه مساحت بین نقاط برداشتی در محل پروژه ، پیاده سازی نقاط دارای مختصات UTM ، پیاده سای خطوط و رفرانس کردن آن در سیستم تصویر UTM ، برنامه های مخصوص راهسازی شامل پیاده سازی مقاطع عرضی و قوس های کلوتوئید و … ، برنامه های محاسباتی COGO شامل محاسبه آنی طول و ژاویه حامل بین دو نقطه ، محاسبه ی تقاطع خطوط و نقاط به روش ترفیع ، امکان بارگذاری نقاط خام در نرم افزار جهت پیاده سازی ، امکان گرفتن خروجی از دیتاهای برداشت شده در فرمت TXT , DXF , KML و…امکان ترسیم کروکی در صفحه ی برداشت نقاط با استفاده از ابزار های ترسیم همانند خط ، قوس ، باکس ، نقاط نشانه دار و… و همچنین امکان کد گذاری آنی در هنگام جمع آوری اطلاعات زمینی نرمافزار اندرویدی SURPAD را بین کاربران محبوب کرده است. از معایب این نرم افزار میتوان به طراحی ضعیف و کمی پیچیده برای افراد مبتدی در روش های اتصال آن به سیستم CORS همانند شمیم و همچان فیکس نشان دادن گیرنده تا چند ثانیه پس از قطع شدن ارتباط ماهواره ای با گیرنده Gintec f90 اشاره کرد.

تکنولوژی و کارآیی
ارزش خرید به نسبت کارآیی
خدمات و پشتیبانی فروشنده ی محصول