گیرنده مولتی فرکانسه لایکا GS18T

جدیدترین و آخرین تکنولوژی گیرنده های GNSS مولتی فرکانسه ساخت کمپانی لایکا مدلLeica GS18T می باشد. کمپانی لایکا ژئو سیستم گیرنده GS18 را با ترکیبی منحصر به فرد از ماژول دریافت کننده سیستم های تعیین موقعیتGNSS و سنسور قدرتمند TILT Compensation این گیرنده را به عنوان دقیق ترین و سریعترین گیرنده GNSS به دنیای مهندسی نقشه برداری معرفی کرده است. و همچنین توانسته است در گیرنده‌ جی پی اس GS18T نیز یک نوآوری موفقیت‌آمیزی را ثبت کرده و سیستم منحصربه‌ فرد IMU را در سیستم جبران شیب طراحی کرده است. به کمک این تکنولوژی ، سیستم TILT Surveyدر گیرنده ی لایکا GS18 دیگر نیازی به کالیبراسیون داشته و در برابر امواج مغناطیسی مقاوم و ایمن می باشد . این سیستم که منحصراً در اختیار کمپانی لایکا ژئو سیستم قرار دارد توانسته است واقع بینانه ترین و بالاترین دقت را در سیستم تیلت سوروی در گیرنده لایکا GS18 ایجاد کند و همین موضوع باعث شده که استفاده از تکنولوژی TILT Compensation در جی پی اس لایکا GS18T حداقل ۲۰ درصد صرفه جویی در وقت و هزینه های پروژه داشته و Leica GS18T را به دقیق ترین و سریعترین گیرنده مولتی فرکانس GNSS تبدیل کند.

جهـت مشـاوره و خـرید : ۲۴ ۶۳ ۵۷۵ ۰۹۱۲

کاتالوگ این محصول

مشاهده محصولات

نرم افزار انقلابی Be Captivate

نرم افزار جذاب و انقلابی کپتیویت در لایکا امکان نمایش داده های پیچیده سه بعدی را به صورت واقع بینانه و کاربردی به کاربر ارائه می‌کند. Be Captivate در گیرنده ی مولتی فرکانسه لایکا GS18T داده های پیچیده زمینی را در صفحه کنترلر هوشمند شما به صورت سه بعدی شبیه سازی کرده آن را به قابل اجرا ترین مدل تبدیل می کند بنابراین با استفاده از این نرم افزار انقلابی عملیات اجرایی نقشه برداری در مدل های پیچیده ای همانند پروژه های پل سازی و سد سازی به راحتی با استفاده از مدل های شبیه سازی شده در نرم افزار قابل اجرا می باشد.

تکنولوژی اسمارت لینک در لایکا GS18

چنانچه در منطقه‌ای دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود نداشته باشد و یا سیستم‌های مرجع همانند شمیم منطقه را تحت پوشش قرار نداده باشد گیرنده جی پی اس لایکا GS18T می تواند با کمک تکنولوژی اسمارت لینک کماکان با دقت مناسب در سیستم RTK به کار خود ادامه دهد.
این تکنولوژی صرفاً با پرداخت هزینه اشتراک سالانه برای لایکا جی اس ۱۸ امکان پذیر خواهد بود.

امکانات بی نهایت در لایکا GS18

گیرنده ی مولتی فرکانسه GNSS لایکا مدل GS18T با بهره گیری از تکنولوژی Be Captivate مدل های پیچیده ی نقشه برداری را شبیه سازی کرده و به صورت کاملا واقع بینانه در کنترلر شما مدل سازی میکند تا به راحتترین شکل ممکن برداشت یا پیاده سازی نقاط را برای شما انجام دهد.
از طرفی نرم افزار Infinity داده های شما را به صورت آنی دریافت و در محل دفتر شما پردازش میکند. ترکیب این دو امکانات بی نظیر در گیرنده ی مولتی فرکانسه لایکا GS18T عملیات نقشه برداری زمینی را لذت بخش خواهد کرد.

بورد اصلی نواتل در گیرنده ی لایکا GS18T

گیرنده ی لایکا GS18T مجهز به ماژل دریافت کننده GNSS نواتل کانادا مدل OEM729 با قابلیت دریافت ۵۵۵ کانال فول GNSS از تمامی سامانه های جی پی اس ، گلوناس ، بیدو . گالیله را دارد.دریافت فرکانسهای L1 , L1C, L2C, L2P, L5 از ماهواره های GPS ، دریافت فرکانسهای L1, L2, L3, L5 از ماهواره های GLONASS ، دریافت فرکانسهای B1l, B1C, B2a, B2l, B3l از ماهواره های BeiDou ، دریافت فرکانسهایE1, E5 AltBOC, E5a, E5b, E6 از ماهواره های Glileo ، دریافت فرکانسهای L1 C/A, L1C, L2C, L5, LEX از ماهواره های QZSS و دریافت فرکانسهای L1,L5 از SBAS می باشد که توانایی فیکس سریع در متد های مختلف RTK را دارد.

کنترلر هوشمند CS20 در لایکا GS18T

کنترلر لایکا CS20 با ویژگی های منحصر به فرد و تکنولوژی های فراتر از تصور مجهز به پردازنده ی قدرتمند دو هسته ای TI OMAP4430 1GHz Dual-core ARM و صفحه ی نمایش سه بعدی فول HD پنج اینچی با رزولوشن ۸۰۰X400 و سیستم عامل ویندوز۱۰داده های سنگین و حجیم ۳D را به صورت حرفه ای پردازش کرده و عملیات زمینی نقشه برداری را لذت بخش خواهد کرد.داده های پروژه های شما به صورت ابر نقاط در کنترلر C20 لایکا با پشتیبانی از نرم افزار Be Captivate به داده های هندسی سه بعدی تبدیل می شود و گیرنده ی لایکا GS18T را به بهترین و سریعترین گیرنده ی GNSS جهان تبدیل می کند.
کنترلر CS20 لایکا مجهز به متر لیزری برد بلند و سنسور تیلت مغناتیسی و ژیروسکوپ بوده و با ترکیب این گجت ها با داده های GNSS امکان برداشت نقاط غیر قابل دسترس و نقاطی که در دیدرس ماهواره ها نیستند را به آسانی فراهم میکند.همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی نصب شده در کنترلر امکان ضبط تصاویر را با مختصات دقیق جهت ترسیم عوارض فراهم کرده است.

سایر ویژگی های کنترلر لایکا CS20:
دیتا کنترلر لایکا CS20 مجهز به پورت USB3 با قابلیت OTG، بلوتوث نسل ۴ ، پشتیبانی از حافظه جانبی میکرو SD جهت ترانسفر اطلاعات شما می باشد. باطری دیتا کنترلر لایکا ۲۸۰۰ میلی آمپر بوده و قابلیت فست شارژدارد.امکان استفاده ۲۴ ساعت کار مداوم با کنترلر لایکا CS20 امکان پذیر است.