جی چی اس سندینگ S680

گیرنده ی دو فرکانسه سندینگ S680P بهره مند از برد ۲۲۰ کاناله الهام گرفته ار تکنولوژِی های تریمبل در برد BD930 ، قابلیت ردیابی ماهواره های GPS , GLONASS, Beidou و امواج حامل سیستم SBAS را داشته و مجهز به تکنولوژی تیلت سنسور و تراز الکترونیکی می باشد.
ردیابی فرکانسهای L1,L2,L2C, از ماهواره های GPS، ردیابی فرکانسهای L1,L2 از ماهواره های GLONASS ، ردیابی فرکانسهای B1,B2 از ماهواره های BeiDou و قابلیت ردیابی فرکانس امواج SBAS از قابلیت های گیرنده ی مولتی فرکانسه Sanding S680P می باشد.گیرنده ی چند فرکانسه ی GNSS ,جی پی اس Sanding S680P از برد ۲۲۰ کاناله بهره میبرد که کمپانی UniStrong این ماژول را با استفاده از تکنولوژی های تریمبل در برد BD930 تولید کرده است.

قیمت محصول

۴۳٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان

(۳۶۰۰دلار)

ژئوپوز ppk

مودم اینترنت در گیرنده ی مولتی فرکانسه Sanding S680P

مودم داخلی GSM در گیرنده جی پی اس سندینگ S680 از نسل سوم سلولار بوده و قابلیت پردازش اینترنت ۳G را دارد.همچنین با پرداخت هزینه میتوان از نرم افزار اندرویدی EGSTAR نیز بهره برد که قابلیت استفاده از اینترنت گوشی موبایل در این نرم افزار به روش PDA CORS امکان پذیر است.
این مدل از جی پی اس سندینگ منحصرا برای سیسنم های CORS همانند سمت ، شمیم و .. ساخته شده و توانایی بیس و روور شدن ندارند.

ابزار های ارتباطی
گیرنده جی پی اس سندینگ S680 فاقد تکنولوژی یلت سوروی و تراز الکترونیکی می باشد

دقت گیرنده سندینگ Sanding S680

دقت افقی در حالت استاتیک ۲٫۵mm+1ppm دقت افقی در حالت کینماتیک ۸mm+1ppm دقت عمودی در حالت استاتیک ۵mm+1ppm دقت عمودی حالت کینماتیک ۱۵mm+1ppm

خدمات و گارانتی در جی پی اس Sanding S680

گیرنده ی مولتی فرکانسه سندینگ Sanding S680 با دو سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش توسط کمپانی سازنده ارائه میگردد.

تکنولوژی و کارآیی
ارزش خرید به نسبت کارآیی
خدمات و پشتیبانی فروشنده ی محصول

ویدئوی معرفی جی پی اس سندینگ S680