جی پی اس تریمبل R8

گیرنده ی مولتی فرکانسه ۴۴۰ کاناله تریمبل R8 با تکنولوژی HD-GNSS وTrimble 360 پیشرفته ترین ردیابی ماهواره ای را ارائه می دهد.تریمبل R8 با پشتیبانی کامل از تمامی منظومه های تعیین موقعیت ماهواره ای و پشتیبانی از نرم افزار تخصصی Trimble Access یکی از سریعترین و دقیقترین گیرنده ی GNSS در جهان شناخته شده است. ردیابی فرکانسهای GNSS از تمامی سامانه های جی پی اس ، گلوناس ، بیدو و گالیله ، دریافت فرکانسهای L1 , L1C, L2C, L2P, L5 از ماهواره های GPS ، دریافت فرکانسهای L1, L2, L3, L5 از ماهواره های GLONASS ، دریافت فرکانسهای B1l, B1C, B2a, B2l, B3l از ماهواره های BeiDou ، دریافت فرکانسهایE1, E5 AltBOC, E5a, E5b, E6 از ماهواره های Glileo ، دریافت فرکانسهای L1 C/A, L1C, L2C, L5, LEX از ماهواره های QZSS و دریافت فرکانسهای L1,L5 از SBAS توانایی فیکس سریع در متد های مختلف RTK را به همراه دارد.گیرنده GNSS تریمبل مدل R8 نسل سه ردیاب ۴۴۰ کانال از ماهواره های GNSS ، مجهز به تکنولوژی پیشرفته R-Track جهت ردیابی سریع و دقیق ماهواره ها ، ردیابی بی نظیر سیگنال های ماهواره ای GNSS ، کیفیت بسیار بالا در کاربری های RTK ، قابلیت ردیابی تا ۴۴ ماهواره به طور همزمان ، قابلیت دسترسی به گیرنده از راه دور جهت برداشت اطلاعات و یا پیکربندی دستگاه ، مجهز به چیپ الکترونیکی جدید تریمبل نسل Maxvell 6 که موجب دقت بسیار بالای گیرنده در برداشت های استاتیک شده است.

قیمت محصول

۳۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

(۱۵۸۰۰دلار)

تکنولوژی ™XFill در جی پی اس تریمبل R8

جی پی اس نسل جدید Trimble R8 با استفاده از فناوری ™XFill قابلیت استمرار پوشش کامل گیرنده ی ROVER را در متد RTK حتی پس از قطع ارتباط از گیرنده ی مرجع با متد VRS و یا ایستگاه بیس را فراهم می سازد.اساس کار این تکنولوژی شبیه سازی داده های GNSS می باشد.

تکنولوژی CenterPoint™ RTX در جی پی اس تریمبل R8

گیرنده ی جی پی اس تریمبل بدون نیاز به اتصال به سامانه های CORS همانند شمیم و هدی و… و یا دریافت تصحیحات از ایستگاه بیس می تواند با استفاده از این تکنولوژی به دقت ۲ الی ۷ سانتی متری برسد.در این تکنولوژی گیرنده تریمبل R8 با اتکا به ایستگاههای ارسال کننده ی زمینی تصحیحات را دریافت کرده و به دقت مناسب نقشه برداری می رسد.قابل ذکر که این تکنولوژی با پرداخت هزینه ی آبونمان سالیانه در دسترس می باشد.

ویدئوی معرفی جی پی اس تریمبل R8

کنترلر TCS7 تریمبل

دیتا کنترلر تریمبل مدل TSC7 مجهز به سیستم عامل Windows 10 مایکروسافت و نرم افزار حرفه ای Trimble Access یک تبلت قدرتمند آلفانومریک می باشد.
وزن بسیار سبک ۱۴۰ گرمی ، صفحه ی نمایش فول HD در ابعاد ۷ اینچی , ۱۲۸۰*۸۰۰ landscape ، پردازشگر قدرتمند Intel Apollo Lake – N4200, 64-bit quad-core چهار هسته ای ، استاندارد محافظتی (MIL-STD-810G 501.5 Procedures II operation) با قابلیت کارکرد در دمای زیر ۲۰ تا بالای ۶۰ درجه سانتی گراد ، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی LPDDR4 و پشتیبانی از حافظه ۶۴ گیگابایتی eMMC ، دو عدد باطری قدرتمند لیتیوم یونی ۳۱۰۰ میلی آمپری با قابلیت ۲۳ ساعت کار مداوم و قابل شارژ در ۴ ساعت ، ابزارهای ارتباطی USB 3.1 Gen 1 type و serial RS232 DB-9 ، وای فای نسل ۸ و بلوتوث نسل ۴ ، دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی ، جی پی اس داخلی Integrated u-blox NEO-M8N, L1, GPS/GLONASS/BeiDou ، مجهز به بارومتر و قطب نمای داخلی ، سنسور شوک ،مودم سلولی ۳G GSM WWAN با قدرت پردازش فوق العاده بالا جهت بهره گیری از ایستگاهای CORS ، ماژول رادیویی رباتیک ۲٫۴ گیگاهرتزی و استاندارد محافظتی IP68 از مشخصات کنترلر TCS7 تریمبل است که به همراه جی پی اس تریمبل R8 ارائه می شود.

خدمات و گارانتی تریمبل در ایران

با عنایت به ماهیت کمپانی سازنده تریمبل و روابط کشور ایران با آمریکا این محصول خدمات و گارانتی مناسبی در ایران ندارد. تمامی محصولات فروخته شده در ایران با مارک تریمبل با ضمانت نامه شخصی خود فروشنده ارائه می گردد.

متعلقات همراه جی پی اس تریمبل R8

گیرنده ی جی پی اس تریمبل به همراه لوازم جانبی شامل یک عدد ژالون فیبر کربنی تریمبل مخصوص Rover ، کنترلر TCS7 تریمبل به همراه هولدر آن قابل نصب بر روی ژالن ، دو عدد باطری رسیور به همراه یک عدد شارژ دو تایی جهت شارژ باطری ها ، آنتن شلاقی UHF ، هولدر رسیور بر روی فلانژ ، گیره اتصال سنسور به هولدر و ابزار کالیبراسیون سنسور جبران شیب.

تکنولوژی و کارآیی
ارزش خرید به نسبت کارآیی
خدمات و پشتیبانی فروشنده ی محصول

نقشه برداری پیشرفته با تکنولوژی R-Track تریمبل

آخرین پیشرفت های تکنولوژی R-Track تریمبل بالاترین دقت ممکن برای داده ها و اندازه گیری های ماهواره ای را در بسیاری از شرایط سخت کاری به دست می دهد. تعداد بالای ماهواره ها و دریافت بهتر سیگنال های آنها موجب کارآیی بالای کاربر در تمام طول روز خواهد شد. آخرین دستاورد تریمبل در تکنولوژی R-Track پیش بینی سیگنال نام دارد (Singal Prediction) که سیگنال های قطع و وصل شده و متناوب RTK را بازسازی مجدد می کند و موجب ادامه کار RTK حتی بعد از قطع سیگنال های آن در گیرنده سیار می گردد. پروتکل جدید CMRx تریمبل حداکثر فشرده شدن اطلاعات مربوط به ارسال تصحیحات را در باند فرکانسی ارتباطی انجام داده و موجب می گردد که تمام تصحیحات سیگنالهایی که در گیرنده مرجع (Base) در منظر هستند کاملا در گیرنده سیار (Rovers) نیز دریافت گردند. جی پی اس دقیق تریمبل R8 GNSS طیف گسترده ای از سیگنال های ماهواره ها نظیر L2C و L5 از GPS و L1/L2 از GLONASS را پشتیبانی می کند. همچنین این گیرنده جهت دریافت شبکه های جدید ماهواره ای نظیر سیستم گالیله به طور کامل هماهنگ بوده و توانائی دریافت اطلاعات به روز ماهواره های جدید سیستم گالیله که هرساله به مدار اضافه می شوند را داراست. جهت پشتیبانی این امر نسل جدید جی پی اس دقیق R8 GNSS تریمبل از هم اکنون قابلیت دریافت ماهواره های آزمایشی GIOVE-A و GIOVE-B که برای ارزیابی سیگنال و مقاصد آزمایشی ارسال شده را داراست. هنگامی که R8 را به عنوان یک ایستگاه مرجع استفاده می کنید با استفاده از شبکه NTRIP caster دسترسی کاربر به دریافت تصحیحات از طریق اینترنت با یک مودم GPRS امکانپذیر خواهد بود. سرویس انحصاری مخصوص تریمبل به نام Web UI هر گونه سفرهای اضافه برای مانیتورینگ گیرنده های شبکه های مرجع را حذف می کند. در این حالت کاربر می تواند به داده های سالم دسترسی داشته و وضعیت گیرنده را تحت کنترل گرفته در صورت نیاز نسبت به تغییر پیکربندی آن از راه دور اقدام نماید. از طریق سرویس Web UI کاربر می تواند حتی اطلاعات لازم برای پس پردازش را تخلیه و ذخیره نماید و نیازی به سفرهای خارج از دفتر برای این منظور نخواهد بود.